Elhallgatják előlünk, hogy a DTaP védőoltás ekcémát okoz?

2017. június 22., csütörtök




Több egymástól független eset állítja, tudományos kutatások támasztják alá?

Mi a jobb? időben beoltani a gyereket, vagy nem beoltani? Bár idehaza ez nem opció, Amerikában egyes okokra - például vallási meggyőződésre - hivatkozva el lehet kerülni egyes oltások beadatását a gyereknek,

Az oltásokkal kapcsolatban az elmúlt években rengeteg tévhit és ellenérzés alakult ki. Ezek egy része bár valóban tévhit, akadnak olyan dolgok, amik sajnos nagyon is alátámasztják az oltásokkal szembeni legbelsőbb félelmeinket.

Eleve érdekes tény, hogy akik nem oltatnának, sokak szerint - főleg a gyógyszeripar és a vakcinagyárak szerint - veszélyesek bizonyos értelemben a társadalomra. Ez részben tény, és igaz, másfelől nem lehet tudni, mekkora veszélyben van az, aki beoltatja magát.

Talán sok esetben még nagyobb veszélyben, mint aki nincs beoltva...

Egy friss tanulmány rámutatott egy nagyon bizarr dologra, ami azonnal botrányt is kezdett kavarni a DTaP védőoltás körül.

A diftéria-tetanusz-acelluláris pertussis (DTaP) vakcina késleltetése esetén a gyerekek kevésbé lettek ekcémásak és kevesebb ekcéma elleni gyógyszerre volt szükségük.

Ez alapjaiban megdöbbentő, és nem árt, ha újra elolvasod: A DTaP vakcina késeltetése esetén a gyerekek kevésbé lettek ekcémásak és kevesebb ekcéma elleni gyógyszerre volt szükségük.

vagyis az oltás bizony közvetlenül összefüggésbe hozható az ekcémás megbetegedésekkel, és azok fokozódásával.

Eredetileg azért vizsgálódtak azért ennyire utána az oltásnak, mert az volt a gyanú, hogy élelmiszer allergiát okoz. Pedig ennél jóval súlyosabb dolgokat találtak, amiket nem csak a tudományos tesztek támasztottak alá, hanem nagyon sok eset is, melyekről szintén bizonyítékként felhasználható esettanulmány is készült.

Rengeteg vita volt már a témában, és míg az orvosok és a vakcina gyárak nem ismerik el az ekcéma és az oltás közti kapcsolatot, addig szülők és szakemberek százai esküsznek rá, hogy létezik kapcsolat.

Egy szülő elmesélte, hogy gyönyörű, egészséges bőr volt a gyermekének egészen 4 hónapos koráig, amikor elkezdték beadatni neki a különféle oltásokat. Ennek az lett a következménye, hogy a 9 oltás beadását követően egyre súlyosabb ekcémás rohamokat kapott.

Ilyen, és ehhez hasonló történetek tucatjával, vagy akár százával vannak.

Azonban a kutatók által először igazolták ezek hitelességét, vagyis a szülők által tapasztalt és sejtett dolgok nagyon is valósak lehetnek – állítják a szakemberek.

"A kislányom a 2 hónapos oltása után ekcémás lett, a 4 hónapos oltás után pedig szörnyen felduzzadt az arca, a haja elkezdett hullani, a kezei felduzzadtak és nagyon kínozta az ekcéma.

Egy kisgyerek 7 nappal a DTaP oltás beadását követően...

Szteroid injekciókat kellett kapnia mert annyira elfertőződhetett volna a kezétől az egész teste. Nem is gondolkodtam azon mi történt a lányommal akkor, de azóta már egyértelmű, hogy mi történt. Az okozott kár látható az oltások előtti és utáni fényképein." - állította egy másik szülő az eset kapcsán.

A mostani új vizsgálati eredmények tehát egyértelműen csak megerősítik a szülők beszámolóit.

Kérdés, hogy más oltásokkal is ez a helyzet-e, de lennének rá tippjeink. Természetesen nem valószínű, hogy minden vakcina, és az összes oltás csak és kizárólag káros.

Ilyet senki sem állít, még a kutatók sem. Azt viszont igen, hogy egyes oltások esetében, és úgy általánosságban véve az oltások esetében az ellenőrzési módszerek elhanyagoltak, és talán nem is ellenőrzik a hatásukat megfelelően, csak hogy minél hamarabb a "piacra" kerüljenek...

OSZD MEG másokkal is!

egészség feltáró egészség megelőzés gyógyszerlobbi oltások gyógyszeripar egészségyügy


Megtekintések száma: 185031





Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet