Orvosi rejtély: a rákkezelés miatt megdöbbentő átalakulásokat tapasztalt magán egy fekete nő!

2017. augusztus 28., hétfő




Az orvosai nem tudják a jelenségre a magyarázatot.

Egy Angliában történt esetre senki sem tud magyarázatot találni, és jelenleg még a tudomány is értetlenül áll a történtek előtt.

Elkezdett ugyanis a bőre kifehéredni egy fekete bőrű asszonynak rákkezelése miatt.

Paula Edwards 54 évesen hallotta először a súlyos diagnózist: rákot találtak nála, méghozzá a veséjében. Mindössze 12 hónapot jósoltak neki, de az asszony nem adta fel, és próbált küzdeni a betegsége ellen.

Úgy tűnik, sikerült is neki, hiszen jóval túlélte doktorai prognózisát.

Öt évvel és négy műtéttel a háta mögött is küzd. A tavalyi utolsó műtétje után felírtak neki egy Votrient nevű gyógyszert. A tabletták mellékhatásai között ismert többek között a nyelven és a kézen jelentkező hólyagok, ám Paula más, nem várt hatást is észlelt: elkezdett kifehéredni a bőre.

Még az orvosai sem értik pontosan, hogyan történhet ez meg, de ha így folytatódik, a nő teljesen világos bőrűvé válhat.

Egy olyan egyedi folyamat megy végbe a testében, mely összefügghet azzal a felfedezéssel, amit nemrég figyeltek meg egy klinikán, ahol szintén egy rákgyógyszer mellékhatásaként a hajuk kifehéredett, megőszült a rákos betegeknek.

Paula elmondása szerint hálás, hogy még mindig él, de egyáltalán nem örül annak, hogy megváltozik a bőrszíne.

Nem egyedi eset tehát, de a jelenség mindenképpen egyedi, és nem lehet tudni, mi okozza.

A tudomány az orvosokon keresztül próbál rájönni, hátha lesz valami haszna a folyamat megértésének, melyet akár felhasználhatnak majd a rák elleni harcban.

OSZD MEG másokkal is!

rejtély rejtélyek egészség orvostudomány rák bizarr rákgyógyszer


Megtekintések száma: 41940





Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet